poniedziałek, 1 kwietnia 2013

1.

-Trzy, dwa, jeden.
-Witajcie. Zaczynamy dzisiejszy program. Dzisiaj jest z nami Justin Bieber -mówiła prezenterka. -Witaj Justin.
-Dzień dobry -przywitałem się i szybko przywołałem na twarz uśmiech.
-Wczoraj zakończyłeś swoją trzecią trasę koncertową. Co dalej zamierzasz? -zadała mi pytanie prezenterka.
-Chcę nagrać nową płytę i może kolejna trasa koncertowa?
-Chodzą plotki, że chcesz sobie zrobić przerwę od fanów i ukryć się gdzieś. To prawda?
Gdy zadała mi to pytanie strasznie się zmieszałem. Racja wczoraj o tym myślałem jednak nie mówiłem o tym nikomu. Nawet mojej mamie.
-Nie. Jak już mówiłem planuję kolejną płytę. Raczej nie będę mógł jej nagrywać ukrywając się -odpowiedziałem uśmiechając się szerzej. 
-Chcesz, żeby ktoś szczególnie znalazł się na tej płycie? 
-Jeszcze o tym nie myślałem -odpowiedziałem szczerze.
-No dobrze, wróćmy do trasy koncertowej. Który koncert zapadł Ci w pamięć? -spytała prezenterka, łagodnie się uśmiechając.
-Każdy koncert jest wyjątkowy, bo na każdym fanki zachowują się inaczej -odpowiedziałem po namyśle.
-No tak dobrze, jednak może taki który Twoim zdaniem się wyróżnia? -dopytywała się.
-Jak już mówiłem każdy jest najlepszy.
-A Polska? Odwiedziłeś ten kraj pierwszy raz a fanki przyjęły Cię gorąco. Długo mówiono i pisano w prasie o Twoim koncercie zarówno w Polsce jak i w innych państwach.
-Ach tak Polska -mruknąłem, z tym krajem wiązały mnie szczególne wspomnienia. -Tak to był kraj, który planuję odwiedzić jeszcze wiele razy -powiedziałem już głośniej. -Jestem wkurzony sam nie siebie, że kazałem moim Beliebers tak długo czekać.
-To prawda, że wzruszyłeś się na tym właśnie koncercie? -dopytywała się bardziej.
-To była niesamowita chwila. Ja zaczynam śpiewać "Believe" a tu cała arena serca w górę. Nie tylko ja się wzruszyłem. Cała moja ekipa była przejęta tym wydarzeniem. Do tej pory wspominamy to wydarzenie.
-Chodzą plotki, że masz z tego kraju dziewczynę. Potwierdzasz to?
Wiedziałem, że zada to pytanie. Od samego momentu w którym spytała o Polskę wisiało to w powietrzu, jednak zareagowałem śmiechem.
-Nie. Polki są ładne racja, jednak nie miałem czasu, żeby spędzić z nimi choćby trochę czasu.
-A jak rozmawiamy o miłości to powiedz nam spotykasz się z kimś?
-Yhm nie.
-I ostatnie pytanie. Zaśpiewasz nam coś?
Wykonałem utwór "Believe" i na tym zakończył się mój wywiad.






2 komentarze: